Tevredenheid & klachten

Je hebt de mogelijkheid om FysioExperts, aan het einde van het behandeltraject, te beoordelen middels een anoniem tevredenheidsonderzoek. Dit onderzoek wordt toegezonden per e-mail namens ‘Qualiview’. Wij stellen het op prijs als hieraan wordt meegewerkt; met jouw hulp verbeteren we onze service.

Valpreventie.jpg

Enkele mooie complimenten die wij kregen van patiënten:

"Ik vind de praktijk, zowel de telefoniste als de fysio's, waarbij ik in behandeling ben geweest erg prettige en klantvriendelijke mensen. Ze zijn niet alleen goede therapeuten, maar luisteren ook goed naar de klant." 

"Yvonne Greuter, dank voor je professionele behandeling en de gezelligheid tijdens die behandeling. Altijd prettig als er interesse getoond wordt ook al heeft dat dan niets met de behandeling te maken. Als het nodig is, zal ik weer naar jou vragen."


Heb je een klacht?

FysioExperts doet er alles aan om de behandeling zo prettig mogelijk te laten verlopen. Heb je onverhoopt toch een klacht over de behandeling of over de praktijk? Bespreek dit gerust met je behandelend therapeut. Grote kans dat je samen tot een passende oplossing komt. Lukt dit niet, dan kun je contact zoeken met het Hoofd Fysiotherapie: dhr. Willem Jan Adriaanse via: 079 - 320 86 86 of stuur een e-mail naar: info@fysioexperts.nl.

Alle therapeuten zijn aangesloten bij de klachtenregeling van hun beroepsvereniging: het VvOCM (oefentherapie, het KNGF (fysiotherapie) of NVH (haptotherapie). Mocht je er met de praktijk niet tot een geschikte oplossing komen, dan kun je contact opnemen met de beroepsvereniging.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mij aanmelden voor een behandeling?
+ -

Aanmelden gaat telefonisch, per mail, via het contactformulier op de website of per e-mail: info@fysioexperts.nl

Is een verwijzing van een (huis)arts verplicht?
+ -

Nee, een verwijzing is niet verplicht. Je kunt zonder verwijzing bij ons terecht, dit wordt ‘directe toegankelijkheid’ genoemd. De therapeut begint de intake met een screening; om te bepalen of je klachten zonder tussenkomst van een (huis)arts beoordeeld en behandeld kunnen worden. Soms is het nodig dat je alsnog naar de huisarts gaat voor een verwijzing of een vervolgonderzoek, de fysiotherapeut zal je dan naar je huisarts verwijzen.

Heeft FysioExperts een wachtlijst?
+ -

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er een korte wachtlijst is. Wij doen er uiteraard alles aan om dit te beperken. Is er sprake van een wachttijd? Dan word je door de assistente op de hoogte gebracht van de te volgen procedure.

Wat moet ik doen als ik verhinderd ben?
+ -

Indien je verhinderd bent dien je minimaal 24 uur van tevoren af te melden. Als je verzuimt af te melden, worden er kosten van 35 euro in rekening gebracht. Je kunt telefonisch afmelden (spreek eventueel een voicemail in) of per e-mail naar: info@fysioexperts.nl. Telefonisch afmelden heeft de voorkeur, zodat we indien nodig direct een nieuwe afspraak kunnen maken.

Ik heb een voorkeur voor een therapeut, kan ik dit aangeven?
+ -

Ja, dit kun je aangeven. Vermeld dit bij de aanmelding, zodat je bij de juiste therapeut geplaatst kunt worden. Mocht echter de therapeut van voorkeur afwezig zijn of de klacht waar je voor behandeld wilt worden niet binnen zijn of haar expertise liggen, dan plannen we in overleg de afspraak bij een andere therapeut in.

Wat moet ik meenemen naar de eerste afspraak?
+ -

Neem het onderstaande mee naar de eerste behandeling: identificatiebewijs en een handdoek. Kom je via de (huis)arts of specialist? Overhandig de verwijzing dan aan de therapeut.

Geeft FysioExperts behandelingen aan huis?
+ -

Ja, dat is mogelijk. Indien je slecht ter been bent behandelen wij aan huis. Er is, omwille van de zorgverzekeraar, wel een verwijzing van de huisarts of specialist nodig.

Hoe lang duurt een behandeling?
+ -

Een fysio- en oefentherapeutische behandeling duurt circa 25 minuten. Een haptotherapie behandeling duurt 45 minuten. De eerste afspraak is over het algemeen een dubbele zitting en bedraagt 50 minuten.

Kan ik buiten kantoortijden worden behandeld?
+ -

Ja, je kunt op elke locatie terecht voor een behandeling buiten kantoortijden. Zie de locatie pagina voor meer informatie.

fysiotherapie zoetermeer fysioexperts

Afspraak maken voor fysiotherapie

Onze locaties in Zoetermeer zijn elke werkdag telefonisch bereiken van 08.00 tot 16.45 uur. Onze assistentes staan de hele week voor je klaar!

Maak direct een afspraak 079 343 52 40